Pujaan Hati

Monday, March 11, 2013

Memberi Tempoh untuk Diri Sendiri

Saya memberi tempoh sehingga bulan 7 kepada diri saya sendiri untuk mendapatkan beberapa perkara berikut:-




Kereta sangat penting untuk kerjaya saya. Saya terpaksa ke hulu dan ke hilir menggunakan motor sekarang. Kekadang client x berapa percaya kpd saya kerana saya menggunakan motor... Sedih kan??? Hehe...





Telefon baru sangat penting!!!Sebab telefon biasa saya sekarang tidak banyak function. Nak search tempat pun x boleh. So, macam mana nak pergi tengok rumah kt lokasi2 yg saya x pernah pergi. Kan......???





Simpanan duit. Sangat penting!!! Ada jumlah tertentu yg saya telah target. Tapi xleh lah mention kat sini. Duit simpanan untuk perkara akan datang. Apakah??? Jeng2~~~



*****************Kahwin xda dalam tempoh 2 ke??? Jawapannya tiada. Kenapa??? Sebab saya sudah tidak mahu meletakkan sebarang target masa untuk berkahwin. Biarlah Allah sahaja yg membuka jalannya. Saya hanya mampu berdoa dan "usaha" mengikut apa yang dibenarkan.



Itu sahaja coretan malam ini. Ingatlah!!! Hidup ini harus ada sebuah target. Jika hidup tanpa target, kita maybe akn terleka. Sedar2 dah tua,sedangkan diri tidak ada apa2..



Jap2~~~Apa yg saya tulis ini hanya target hal dunia sahaja. Untuk target hal akhirat, rasanya tak perlulah kita coretkan. Biar semua itu antara kita dan Allah sahaja.


Coretan,


Che Han

Isnin
11/03/13

2 comments:

  1. wahhhhh terharu.... sedih betul bila motosikal di ambil kira... saya pun! interview... mesti mereka tanya saya ada kereta ke tak.. huhuhu bukan anak org kaya, x mampu nak pakai kete lagi hihi...

    ReplyDelete
  2. client amk no plat moto saya~~~

    ReplyDelete